JennyD

Dubbel

Kategori: Allmänt

Lizette var här och fikade,hon hade med sig bakelser.Det gjorde min dag!

Jag och Lina ska nog ta oss en dubblis,dubbelhelg...alltså gå ut både Fredag och Lördag.Har egentligen inte råd,inte alls faktiskt.Fast vi tänkte va lite ekonomiska mitt i slöseriet.Vi har ju faktiskt nästan ett helt flak öl och en box-vin ståendes.Får se hur det går.

Känner liksom bara att jag måste pigga upp mig lite,och det finns något härligt med att ligga lite halvdekis i soffan och veta att man ska gå på det snart igen.Herregud,för ett år sen var jag ju i Thailand och festade järnet för tusan.Jag är skyldig min kropp detta.

Alltså kolla min pose!Inne på en hipp klubb i Bangkok.Det är hit kändisarna går hörde vi.Flott som f*n,röd matta och cool inredning.Såg inte till några kändisar dock.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Snygg du är!

    Ha så kul i helgen, messar på lördag :)

    Kram

    2010-02-19 | 15:33:34

Kommentera inlägget här: