JennyD

Sön

Kategori: Allmänt

Midsommarhelgen är över för den här gången. Lyckades tajma in värsta dåliga humöret på midsommarafton. Allt kändes jobbigt från stunden jag vaknade. Vet inte varför. Plus hade nån slags infektion i ögat som kliade o höll på.


På eftermiddagen var vi hos farmor och åt tårta och sen åkte vi till Kattis. Var jättemysigt som vanligt.

Sen igår så körde vi igång igen. Var på lite bättre humör då iaf.

Idag har jag bara slappat. Käkat pizza o kollat på TV. Lite bakisångest.. tycker inte om mig själv när jag är full. Alltså inte för att det hände nåt, men personligheten är inget trevlig liksom. Men det går ju över. Tur jag har Hedda, hon hjälper perfekt mot sånt.

Mamma bröt handleden i torsdags med förresten. Stackarn :(

Skrattade så mycket igår att det gör ont i magen när jag hostar, som träningsvärk :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: