JennyD

Mån

Kategori: Allmänt

Vart ledig idag. Vi bytade Imorron mot idag. Skönare med Långhelg. Och klämdag kändes onödigt. Ingen betald ledighet osv.. Tycker inte om att vara ledig om jag inte ska hitta på något heller. Skönt o sova ut förstås men sen blir jag mest rastlös.
 
Idag hände nått unikt! Jag har köpt skor. DET i sig är väl inte så unikt. Men det speciella är att dom inte är särskilt snygga. Nä ganska fula rentav. Men dom är fotriktiga och sköna. Och tillverkade för att gå i. Så nu ska jag sluta att slita på mina knä/höfter/leder/skelett och allt annat som jag fått påbackning för genom åren som jag knatat mil i mina converse. Har faktiskt haft lite ångest själv. Känns onödigt o slita ut kroppen bara för att jag är snål och hellre lägger pengar på krimskrams.
 
 
Dagens Charles:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: