JennyD

Lör

Kategori: Allmänt

Somnade innan 22.30 igår. På en Fredag! Nästan skandal. 
 
Idag har jag gått promenad, handlat rapsolja på Lidl och käkat libabröd med kalkon, isberg, purjo, tomat och currydressing. Och en kopp kaffe. Och lite choklad.
 
Har ont i magen också. Rätt rejält faktiskt. Inte pga nervositet el så utan bara öm och hugger till då o då. Har tagit en Panadol. Jo dom heter Panadol i Thailand.
 
Dessutom, som lök på laxen har jag tandvärk :(  En lagning har vart paj ett tag och nu har det nog blivit hål däri. Har en tid i Juni så tänkte försöka stå ut till dess.
 
Men. Det är Lördag! Och sol! Så nu ska jag gå en andra promenad vid Nissan och sen om jag ff har ont så ska jag vila lite. Vaknade ju vid 06.00-tiden bara för att jag somnade så förbannat tidigt.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: