JennyD

Ritbok

Kategori: Allmänt

Fick så enormt dåligt samvete nyss.
När jag var hemma på vallås sist så hittade jag min gamla ritbok från när jag var liten. I den fanns den här bilden:
 
 
Blev helt chockad av min uppfattning utav nationaliteter som barn. Men skrattade ändå så jag grät typ för jag mindes inte alls detta.
Anyway, la ut den på instagram idag tillsammans med en text där jag drev med mig själv om hur korkad och fördomsfull jag var som barn på ett ungefär. Droppade in lite random likes ändå. Men sen började jag fundera. Tänk om nån tar illa vid sig? Man vet ju liksom aldrig. Fick en jätteolustig känsla i magen och raderade den. Försökte verkligen bara göra mig rolig på min egen bekostnad, men det känns inte värt att chansa.
Känner att jag kan lägga upp den här eftersom jag kan förklara mig lite utförligare.
Så ser det alltså ut: en skönhetstävling uppfattat av ett barn på 80-talet. Suck..

Kommentarer

  • Juliette säger:

    Det jag undrar är: vem vann? ;)

    Svar: Undrar jag med! Tyvärr finns det ingen information om detta..
    Jenny

    2016-05-05 | 14:27:46

Kommentera inlägget här: