JennyD

Konstigt

Kategori: Allmänt

Var med o en konstig grej idag. Gick min vanliga promenix. Sen när jag skulle Käka och kolla facebook litegrann hade "jag" lagt ut flera bilder på solglasögon och taggat massa vänner i dom. Detta skedde 8.13 när jag sov liksom. Gick inte få bort först heller fick hålla på att mecka massa i inställningar. Pinigt oxå! Hatar själv dom där jäkla reklamgrejerna man blir taggad i ibland. Är aldrig med och tävlar och likear knappt nått äns. Hur kan det här hända mej?!  Ja ja, tror jag fixat till det nu iaf.
 
Har skoskav på båda hälarna. Inte bra alltså. Ska ju göra fotscrub i Thailand snart. Då måste fötterna vara intakta.
 
Ikväll ska vi till mamma o pappa och äta. Ska bli gott!
 
 
                              En Lördags-Keith på det kanske!   pic:pinterest
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: