JennyD

Meck

Kategori: Allmänt

Har hållt på och mecka med en reklamation på uttaget halva kvällen. Finns kanske en liten chans att jag får tillbaks pengarna då. Men man ska väl inte hoppas på för mycket.
 
 
Guud vad jobbigt det är alltså. Formulär hit och personliga koder dit. Ringa polis och bank och fylla i massa grejs på internet. HATAR dessutom och prata i telefon. Blev nervös och börja svamla när jag skulle spärra mitt internationella ID, som oxå låg i plånboken såklart. Ett sånt funkar ju som ett pass med. Så jag fick massa frågor för att bekräfta att jag var jag. När är mamma och pappa födda? hur lång är du? några syskon? Fullt normala frågor men en telefonfobiker funkar inte normalt. Dom svamlar och kan inte fokusera och så är det med det.
 
Såg Per Gessle idag med. Ja. En parentes bara.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: