JennyD

Monkey

Kategori: Allmänt

Jag minns att jag blev så besviken när jag fick reda på att jag var född i Apans år enligt Kinesisk astrologi. Ville haft något coolare. Typ Tigerns eller Drakens år istället. Men sen föll allt på plats. Älskar ju apor. Tycker det är minst lika charmiga små varelser som hundar och katter. 
 
 
Det här är i Thailand förstås men jag kan tänka mig att det pågår i fler länder. En man går runt med en apa och fotar dig med den för en liten slant. Problemet är bara att när han skaffar den lilla krabaten så tar han den när den är liten och slår ihjäl mamman. Sen har han den fram tills den blir könsmogen och han inte kan hantera den längre. Då dödar han den och skaffar en ny på samma sätt. Säg alltså alltid nej till dom här karlarna. Det är viktigt att inte stödja den här verksamheten. Fotot är gammalt och jag var dum och naiv.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: