JennyD

WhatNow

Kategori: Allmänt

Försöte leta jobb eller i varje fall försöka ta mig an nån slags plan inför framtiden. Men det var för jobbigt. Idag också. Så nu har jag tillbringat den senaste timmen med att bildgoogla "murder victims" och "crime scene photos".
Vilka bilder man kan hitta alltså. Känns inte helt passande att lägga ut nån här.
 
Det är väldigt svårt att fylla ut dagarna nu. Speciellt när jag verkligen inte har nån energi överhuvudtaget. Önskar jag kunde åka iväg nånstans igen. Bara låsa dörren till den här lägenheten och inte komma tillbaka på ett tag.
 
 

Kommentarer

  • Juliette säger:

    Åk till Göteborg å träffa mig! Kanske inte en långsiktig plan men ändå! ;)

    Svar: Det där var ju en bra idé Julle! Längesen nu ju. Hur är det med dig? Trivs du bra i Gbg?
    Jenny

    2014-03-19 | 18:37:55
  • Juliette säger:

    Väldigt längesedan... Trivs bra men saknar Halmstad faktiskt. Hör av er om/när ni är sugna på att ses. :)

    Svar: Absolut!! Du får ha en fin helg!
    Jenny

    2014-03-21 | 19:08:05

Kommentera inlägget här: