JennyD

Cut

Kategori: Allmänt

Sådär. Okej, jag skar upp handleden igår. Inte för att jag är trött på livet utan för att jag klantade till det på jobbet. Trodde först bara jag hade slagit i den riktigt hårt, men sen när jag kollade på den så var det ett hål rakt in. Riktigt djupt alltså. Man kunde se allt som kan tänkas finnas i en arm. Blev såklart svimfärdig med en gång. Fick åka och sy. Jag hade haft tur tydligen. Någon millimeter till så hade jag klippt ett större blodkärl och en sena också. Det strålar och sticker i den nu när jag ska greppa saker, annars är det ok. Tyvärr är nog tatueringen halvt massakerad. Kan inte se det nu för jag har bandage. Min självmordspakt-tatuering. Är det inte ödets ironi?
 
                                  pic: weheartit.com
 

Kommentarer

  • malla säger:

    Usch då lät inte bra, din stackare. Kram

    Svar: Ja, det var ju lite illa vald placering av skada...
    Jenny

    2014-01-04 | 14:29:55
  • Juliette. säger:

    Usch! Skönt att det gick så bra som det gick ändå! Va rädd om dig.

    Svar: Jag ska försöka Julle! Är ju lite klantskalle sen födseln..
    Jenny

    2014-01-04 | 23:35:54

Kommentera inlägget här: