JennyD

Plus Minus Noll

Kategori: Allmänt

En katt bet mig ganska hårt i handen i Lördags. Salvatore heter han. Jag tog det personligt. Jag blev sårad typ. Konstigt.
 
Det var rätt kul ute. Jag var helt okej social med. Pratade med flera som jag inte kände. Jag brukar undvika sånt annars. En liten klapp på axeln för det. Blev medbjuden till Albanska föreningen på efterfest inne på McDonalds. Det utlovades dans och alkohol i mängder. Men jag ville bara hem med mina cheese. Det är så jag jobbar nu för tiden. Trodde väl aldrig jag skulle känna mig för gammal för efterfester..
 
Vill sälja av lite kläder på tradera men jag har inget flyt. Dom plaggen som jag skulle kunna få lite cash för vill jag oftast inte göra mig av med heller. Inte för att jag använder dom men jag håller fast av sentimentala skäl. Fick sålt ett linne förra veckan iofs, men igår budade jag hem en tröja så det blev plus minus noll.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: