JennyD

LiveForTheWeekendBaby

Kategori: Allmänt

Adventspyntade idag. Ljusstakar och julgardiner. Dessa julgardiner. Känns som om det är det enda mitt liv består av. Sätta upp julgardiner. Ta ner julgardiner. Repetera. Som om jag aldrig gör något annat. När man var liten var det ju ALDRIG jul. Och man fyllde ALDRIG år. Nu är gör jag inget annat. Ingenting.
 
Vi gjorde lite myspys av hela adventsstädningen och hade julmusik på och drack glögg. Den gick rätt upp i skallen. En liten kopp glögg. Jättekonstigt.
 
Ska jobba imorgon. Så jag får tillbaka några förlorade timmar. Det är bra.
 
 
Vrider alltid vänster arm så konstigt. Bröt den i skolan när jag var åtta år. Skolsköterskan trodde inte på mig så jag var tvungen att stanna kvar hela dagen. Mamma fattade direkt att något var fel när jag kom hem och tog mig till akuten och jag fick den gipsad. Det är hennes jävla fel att den är skev och sne idag. Skolsköterskans alltså.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: