JennyD

Fascination

Kategori: Allmänt

Min garderob är smockfull. Har försökt leva efter devisen "ett plagg in = ett plagg ut". Det funkade bra. Ett tag. Men jag tappade bort det på vägen någonstans. Hade tänkt göra ett ryck idag. Men jag tappade bort det med. Blev så trött och kall. En dålig kombination om man vill vara effektiv.
 
Har fått en finne! precis vid munnen. Det händer inte mig särskilt ofta. Känns som flera år sen sist. Så den gör mig mest fascinerad. Men den får gärna vara borta framåt helgen. Då gör den mig inte hänförd längre. Antagligen bara irriterad.
 
  
Koh Samui. Skulle precis bege mig och tatuera in ankaret på halsen. Får se om det blir nån den här gången. Brukar ju mest gå på känsla och inte så mycket planering när det gäller sånt där.
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: