JennyD

Decline

Kategori: Allmänt

Gick hem till Mamma och pappa efter jobbet. Dom var inte hemma utan befann sig i Ullared. Men jag kände ändå för att hänga i mitt gamla barndomshem litegrann.
 
Grejade lite med mammas ipad samtidigt som jag kollade på "Teen mom" på MTV. När jag kom hem och satte mig vid den hederliga gamla pc:n upptäckte jag att jag lyckats tacka ja till inte mindre än fyra facebook events plus att jag måste ändrat inställningarna på chatten på något sätt, för nu kan jag bara se Måns och David. Osmidigt. Vi kan väl konstatera att jag inte är ett tekniskt geni direkt.
 
Chatten använder jag mest med Viktor. Men vi har faktiskt rätt viktiga diskussioner om kvällarna. Då löser vi världsproblem. Så det måste fixas till. Och det är väl kul att jag ska hitta på en massa grejer men eftersom det bara är ljug så var jag tvungen att "declina" alltihop.
 
-Du vilar ju aldrig!, sa pappa idag när jag berättade att vi ska till Helsingborg imorgon. Men det är inte sant. Jag är en rätt lat person faktiskt. Jag blir bara uttråkad väldigt lätt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: