JennyD

DaydreamBeliever

Kategori: Allmänt

Brukade dagdrömma mycket förr. I mitt huvud så fanns det en värld som var tusen gånger bättre än den här. Kanske borde börja med det igen.
 
Jag har inte spelat på fotbollen ikväll. Det gick ju inget vidare förra gången. Så det är nog bäst att jag låter bli. En liten del utav mig tror jag kan ha påverkat det negativa resultatet sist. Jag har inga låga tankar om mig själv. Dessutom är kassan skral. Räknar dagarna till löning.
 
Min julmustkonsumtion har gått överstyr. I denna stund så står det exakt fyra en och en halv liters flaskor i kylskåpet. Har jag inget lager så får jag ångest. Det är väl märkligt att det alltid finns något man måste överdriva och liksom dra till sin spets. Eller är det bara jag?
 
 
                     pic: weheartit.com
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: