JennyD

HotInHere

Kategori: Allmänt

Herregud,vad varmt det är.Blev helt genomsvett när jag kom efter en promenad runt flygstaden.
 
Robbie var skitbra.Som jag trodde så nådde det ju inte exakt samma nivå som 2006,men det var jävligt bra ändå.Trots vad Markus Larsson på Aftonbladet än skriver.Alltså jag har svårt för honom,han har en sån enorm "allt var bättre förr"-attityd,Som en gnällig gubbe.Han kan ju inte vara mycket äldre än mej.Kom igen Markus!,gaska upp dej.
 
Funderar på om man skulle dra ner till "Dogshit Beach",Västra stranden alltså.Precis härnere.Känns som ett alldeles för stort projekt att bege sig till Östra Stranden,jag vill nog bara vara där nån timme eller så.Dessutom gillar jag att hänga med alla hundar,dom gör mig glad.
pic:source img unknown
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: