JennyD

AlittlePissed

Kategori: Allmänt

Blir lite halvt vansinning när man får hem en vara som man beställt till sin käre far i födelsedagspresent och så är det i stl M.Trots att man beställt XL,som det dessutom står tydligt på fraktsedeln.Vad är det för folk som packar ner varor på CDON.Nu ska jag behöva betala för deras misstag.Pappas present blir sen och jag får hålla på att returnera skiten.
 
Sen var jag redan lite sur,för min t-shirt var för stor och den sista XS försvann mitt framför ögonen på mig när jag skulle beställa den.Puts väck!Helt borta från online shopen.Så nu är jag i valet och kvalet.Behålla Small ändå,jag vänjer mig kanske?
Jäkla i-landsproblem alltså.Nu får jag skärpa till mig.Vem tror jag att jag är?
 
Imorron ska jag äntligen klippa mig.Har varit trött på det här håret i veckor nu.
pic:weheartit & Lina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: