JennyD

Trasdocka

Kategori: Allmänt

Regnar katter och hundar ute. Det är ju innan jul det ska snöa. Efteråt känns det bara poänglöst.
 
Jag och Lina köpte ju bara själva flygbiljetten till Thailand. Vi tänkte sy ihop resan lite allteftersom. Verkar bara bli vi två den här gången. Första boendet är i alla fall bokat nu. På Koh Phangan. Gillar den ön. Det händer inte så mycket där. Och då menar jag inte att det är astråkigt, utan att själva ön inte exploateras på samma sätt som tillexempel Koh Samui. Den ser i princip likadan ut som när jag var där första gången 2002. Mest känd för sina Full moon party men det är samtidigt en väldigt lugn ö, fina stränder. Bästa av båda världar kan man säga.
 
Det går inte beskriva hur skönt det ska bli med helg. Är helt utsliten. Känner mig som en trasdocka.
 
 
 Ser ut som jag har ett rejält underbett på den här bilden...Viktor ser normal ut. Fuskigt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: