JennyD

Stressen

Kategori: Allmänt

Rotade fram min Karl-Bertil Jonsson bok igår. Startade morgonen med att bläddra lite i den. Jag vet inte riktigt varför men det är något med barnböcker som jag gillar. Dom är platta och oftast lagom stora. Luktar godare också. Mycket mer inbjudande på något sätt.
 
                                  

Jag vet ju om att jag är en narcissistisk person. Men jag kan inte riktigt acceptera den översta bilden. Riktigt skitnödig. Fejset får inte vara med heller. Så fokusera på mitt fina tomte-bäddset istället. För jag tänker tydligen lägga ut den ändå. Skilledill har gnagt i ena hörnet på boken. Tanken på honom gjorde mig lite sorgsen.
 
Nu ska jag städa och packa upp lite tomtar. Sen in till stan och stressa runt. Usch. Åka och handla mat. Men efter det, om jag överlever vill säga, då ska jag ta det så jävla lugnt. Lägger ut några bilder när vi klär granen sen. Ska njuta av varenda kula och glittertuss jag hänger upp.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: