JennyD

MoreIsMore

Kategori: Allmänt

En Fredag som känns som en Måndag. Så onödigt!
 
Det finns en bra sak med nyår. Allt är inte genomruttet. Anledningen till att köpa en klänning. Jag har konceptet klart. "More is more". Paljett eller metallic. Blå eller grön. Kanske guld. Långa ärmar och djup rygg. Men eftersom jag är ute i sista minuten (vore ju dumt att bryta en sån tradition) så kommer det bli en svart menlös historia. Försent för nätshopping och jag blir illa till mods när jag måste trängas med folk på julrean. Men jag ska ändå ge det en chans. Ska åka till Väla nu efter lunch. Mer utrymme där. Skam den som ger sig.
 

En klänning från Balmain hade ju inte varit helt fel. Nu kostar dom i runda slängar 200.000 pix. Inte riktigt den prisklassen jag hade tänkt mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: