JennyD

CleaningOutMyCloset

Kategori: Allmänt

Jag känner att jag borde rensa upp i min Facebook.Speciellt bland bilderna.Det finns ju ungefär trehundra kort med mig och en cider i näven.Behövs det verkligen.Nej,det gör det inte.Får ta tag i det nån gång.Även här kanske.Minns knappt ens vad jag skrev i början.Vill helst inte läsa igenom det som är för gammalt.Säkert en massa pinsamt.Och antagligen kommer jag tycka likadant om detta om några år.Man kanske bara skulle lägga ner på en gång.Nä,det kommer jag inte göra,inte än.
 
WayOutWest var rolig.Även om det inte var så många jag ville se i år.Igen.Det var bättre förr och allt det där.Men vi kom in på alla klubbspelningar som vi hade planerat.Det har nog aldrig hänt innan.Åt samma mat tre dagar i rad.Någon vegetarisk Calzone.Inte en enda liten langos alltså.Nästan skandal.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: