JennyD

Stuff

Kategori: Allmänt

Idag ska jag lägga mig tidigt.Eller hysat tidigt i alla fall.Min kropp skriker efter sömn.
 
Surfar runt på massa shoppingsidor och drömmer om än det ena än det andra.Har ett extremt sug efter nya saker.Ett behov som inte går att mätta.Jag skulle nog behöva lite verklighetsförankring.Klart jag inser att man inte blir lycklig av materiella ting.Men det funkar ju ett litet tag i alla fall..
 
Har inget planerat i helgen och det känns väldigt skönt.Har hänt nått varenda helg sen vi kom hem från Thailand känns det som.Behöver lite lugn.
 
Fick sålt ett par shorts på tradera som inbringade 308 kr.Inte illa pinkat.Sedär,jag spenderar ju faktiskt inte bara pengar.
pic:source img unknown
En paljettkjol.Behöver man ens motivera varför?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: