JennyD

Troublemaker

Kategori: Allmänt

Tandläkarbesöket gick ganska smärtfritt.En lagning som var trasig och ett hål blev domen.Kommer gå på runt 1700.Är väl rätt rimligt antar jag.Han var ganska trevlig dessutom(hon jag haft innan jobbade inte kvar).Inget fördömande när jag sa att jag inte var en flitig användare av flour och att jag äter godis i princip varje dag.Inte heller något tjat om bettskena.Gick och köpte 6 hekto smågodis på Netto efteråt...
 
Snart kommer lillebror Viktor.Då ska det smidas framtida planer.
 
Igår beställde jag en jacka och skor för nästan 3000.När jag ser det i pränt så är det ju faktiskt helt sjukt.Men jag har inga barn och inga lån.Så länge katten får mat så gör jag vad jag vill med mina pengar.Det intalar jag mig iallafall så slipper jag få ångest..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: