JennyD

Lite allvar

Kategori: Allmänt

Jag sov ganska dåligt inatt.Vaknade med en klump i magen.Jag läste Kristian Gidlunds blogg igår innan jag somnade.Kristian är trummis i bandet Sugarplum Fairy.Han drabbades av cancer förra året och genomgick en stor operation.Nu är den tillbaks och är obotligt.Man blir så jävla ledsen,men jag rekommenderar verkligen er att klicka på länken.Han skriver så förbannat vackert,vemodigt och tugnt.Hur känns det egentligen att i princip fått sin dödsdom 29 år gammal,helt obegriplig känsla.
Jag är en ganska självisk person.Önskar ibland att jag var en sån som visade mer empati.Men jag har inte kunnat släppa det här.Klumpen har varit med mig hela dan,på lunchen,när vi hade brandövning på jobbet och på rundan jag gick innan.Vad små mina problem är egentligen.
 
Kristian har skrivit "Sweet Jackie".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: