JennyD

OhFuckIt

Kategori: Allmänt

Är helt slutkörd igen efter ännu en hård helg.Alldeles för mycket alkohol om jag ska vara ärlig(och det ska man väl?).Stackars lilla levern.Har tillbringat hela kvällen framför datorn med praktiska ting.Saker som jag verkligen inte kan skjuta upp längre.Kan ju inte skriva nått om det här dock,är lite hemligt.

Pappa ska ha sin 60-års fest på Lördag,så det lär ju knappast bli lugnt den här helgen heller.Men det är mest på Måndagar man känner sig sliten och tärd.Behöver en god natts sömn känner jag.

Imorgon är det två veckor kvar till Thailand.Blir nästan lite stressad när jag tänker efter.Känns som jag ska hinna med en massa grejer,fast jag vet inte vad,innan dess.

Upptäckte nyss att alla mina mini-Buddha figurer som jag har vid datorn stog vända med ryggen till.Det bådar inte gott.Bäst att gnugga dom på magen och vända dom på rätt håll direkt!

pic:weheartit.com

Kommentarer

  • Malla säger:

    Blev jag ju nyfiken ;)

    2012-01-31 | 17:51:27
  • peewee säger:

    Det gäller födelsedagspresent till pappa :-)

    2012-01-31 | 20:52:21
  • Malla säger:

    Jaha :) Ska bli riktigt kul på lördag ser vi fram emot :)

    2012-02-01 | 18:30:44

Kommentera inlägget här: