JennyD

Sjuk,sjuk,sjuk

Kategori: Allmänt

Det har varit en ofrivillig frånvaro från bloggen.Var tvungen att sticka hem från jobbet igår.Hade lite ont i magen på morgonen,men det var inte så farligt.Sen blev jag akut illamående vid 09.00-tiden.Om man känner mig så vet man att spy är bland det värsta jag vet.Får obeskrivlig ångest av illamående.Folk brukar ge en rådet-"stoppa fingrarna i halsen,så mår du bättre sen".Det går bara inte,jag kommer halvvägs,sen klöks jag och börjar böla typ.
En gång när jag var liten,kanske tio?,och Viktor var fem,så vaknade jag mitt i natten av att mamma var uppe och Viktor höll på spy.Jag blev helt förstörd och uppriven.Trodde han skulle dö.Det kanske är den händelsen som skapat något slags trauma.
Idag är det bättre iallafall,och tur är väl det för pappa har sitt kalas imorgon,och det tänker jag inte missa pågrundav någon förbannad magsjuka.

Kommentarer

  • Malla säger:

    Får vi verkligen hoppas att det inte blir nåt mer.Vi ses i morron. Kram

    2012-02-03 | 20:07:32

Kommentera inlägget här: