JennyD

Mashup

Kategori: Allmänt

Igår sov jag hela dagen.På ett ungefär.Jag vill ju inte påstå att jag brukar vara direkt aktiv på Söndagar annars.Men igår var det ganska extremt.Vaknade 05.30 med en ryggvärk från helvetet.Råkade tappa ner fjärrkontrollen bakom sängen till råga på allt,så jag fick krypa in och hämta den.Såhär i efterhand undrar man ju varför jag bara inte drog ut sängen istället..
 
Gick en runda efter jobbet,undvek det hela förra veckan och tror med all säkerhet att det har lite med ryggontet att göra.
 
Blev överlycklig när jag kollade på "Så mycket bättre" reprisen igår och Maja Ivarsson säger att hon inte har körkort.Nu kan jag använda henne som referens.Man behöver nämligen ganska många argument när man nämner att man inte har körkort.Folk har svårt att köpa det.Vill gärna berätta för mig att jag omöjligtvis kan känna mig fri innan jag har "lappen".Men jag kan garantera att jag känner mig totalt obunden.Det är bara att packa och dra.Närsomhelst.
 
Apropå packa och dra,på Lördag bär det av till Malmö igen.Ska hänga lite vid Musikhjälpenburen,skänka lite slantar och önska låtar.Och på Fredag är det julfest med jobbet på Wild West.Så det blir ännu en intensiv helg.Men det är bara kul.
 
Lil Wayne ska till Stockholm!Jag höll på att dö när jag hörde det på radion.Jag har väntat på att nån festival ska ta hit honom i flera år nu.Typiskt att det är just i Stockholm.Det blir alltid så dyrt med resan dit.Han ska till Köpenhamn med,men det är samma dag som vi kommer hem från Thailand.Lite väl mycket.Vi landar iofs på Kastrup..
 
 
Nu är det strax Musikhjälpen på TV.Måste se när dom går in ju.
pic:The Grinch
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: