JennyD

Dogdays

Kategori: Allmänt

Sitter och letar resor.Har några specifika jag håller koll på.Men vi ska vänta ut dom!Dom ska sjunka radikalt tills nästa vecka.Har det på känn.Förkylningen nådde nog sin kulmen i eftermiddags.Kände mig nerklubbad på jobbet,datorskärmen flimrade framför ögonen och jag bara stog och stirrade på det där tunga jäkla verktyget i förråd två.Vi får hoppas på mer energi imorgon.
Käkar smågodis men känner ingen smak.Bara olika konsistenser.Fett onödigt.
Lyckades pallra mig ut en runda efter jobbet iallafall.Det är en inställningsfråga.
Har bokat biljetter till "Snabba Cash 2" imorgon.Gillade ettan som fan.

I helgen fyller jag år!eller egentligen på Måndag,men jag gillar inte att fylla år på veckodagar så jag har födelsedagshelger istället.Inte för det är något speciellt planerat.Men det kan ju ändras.Kanske unnar mig en flaska "Fireball".Det är ju trots allt lönehelg.

Kommentarer

  • Bodypalace säger:

    boka inte nått till bulgarien bara. värsta skitstället ever!

    2012-08-24 | 11:22:47
    Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här: