JennyD

Moody

Kategori: Allmänt

Har inte haft ett fungerande internet.Därför har det vart lite taskigt uppdaterande.Något annat som blir taskigt är mitt humör när jag inte får hänga lite på nätet efter jobbet.Driftstörningar kallas det visst enligt Telias kundtjänst.Man lär sig nått nytt varje dag.

Hyrde film igår istället."No strings attached".Kände väl igen mig i Natalie Portmans karaktär.Lite skrämmande..

Har även fyndat ett par "One teaspoon" ieansshorts för endast 240 spänn.Hoppas dom passar bara,för dom fanns endast i small och det brukar jag ju iochförsig ha men jag gillar inte när det blir för jävla tight.Det är bara obekvämt.

Hämtade ut ett par pjuck från Nelly också.Svarta och vita,lite herrskor stuk.Dom kostade bara 99 pickadoller.Det går bra nu,som Petter skulle sagt.

pic:weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: