JennyD

Here,there & everywhere

Kategori: Allmänt

Dagen hittills:
Gick upp vid 08.30.Gick en runda vid flygstaden.Städade.Käkade lunch.Åkte till Eurostop.Avverkade systemet och Willys.Åkte till Emmaus och Netto.Handlade två gamla Tintin album på Emmaus.fem kronor styck.Ett började på sidan 9.Tur att jag har läst dom tusen gånger innan när jag var barn.Fikade med rödtjut(det är ju helg) och chokladkaka.Ångrade att jag inte köpte luvtröjan för hundra kronor(ett kap!)som jag provade på herravdelningen på JC.Ältade det ett tag och beslutade mig för att gå tillbaks till Eurostop.Nu har jag precis kommit hem.

Imorron ska Jag,Lina,Pappa och Viktor till Danmark.Jag och Lina stannar kvar i Helsingborg tills på Söndag.Kanske Viktor med?..Kommer bli så jävla kul.Känner det på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: