JennyD

Hmmm

Kategori: Allmänt





Konstigt inlägg va?Skulle bara testa om det funkade att lägga ut bilder.Den vägrar fortfarande att ta dom nya.Men gamla funkar utmärkt.Det finns alltså absolut inget sammanhang.Första är från Siesta! 2009,0m jag minns rätt.Dom andra från gamla stammishaket b&b.

Var och hämtade ut ett paket från Nelly.Innehållande årets (första) fuskpäls.Den var oemotståndlig.Det är mitt enda försvar.Gick inom myrorna och hittade en t-shirt,gick vidare till Emmaus och hittade ett glitterlinne.Lila.Väldigt ovanligt för mig.Tycker det är skitsnyggt på andra men brukar vanligtvis inte gilla färgen på mig själv.

Lugn kväll och jobb imorgon.Lina är i Hylte så det är bara jag och Skille hemma.Kvällen kommer tillbringas med Idol och smågodis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: