JennyD

The Show

Kategori: Allmänt

Hej Bakisångesten!kul att du ville hälsa på även den här Måndagen.Men nu behöver vi inte ses mer på ett tag.
Fast jag förtjänade det den här gången måste väl erkännas.Jag var dyngrak i Lördags.Det är nog kroppens sätt att säga ifrån.Det här är inte hälsosamt, säger den.

Kändis-spotting på Mårtensson!Stog och snackade med en föredetta jobbarkompis från Peig´s tiden när han säger:Är inte det han i "Yalla,yalla!".Vänder mig om och fattar att han menar Torkel Pettersson men tycker ändå inte det är helt likt.Han ser liksom lite för gubbig ut(förlåt Torkel!!)Men då ser jag Fares Fares som står bredvid(eller Josef Fares?,han som är regissör iallfall).Där ser man.

Gurkan åkte ju ur Big Brother också.Fan vad trist.Nu håller jag på Simon eller Christian.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: