JennyD

Intense

Kategori: Allmänt

Gomiddag!Körde en runda på stan i Måndags ändå,tro det eller ej.Så igår vaknade jag upp smått bakis igen.David och Viktor kraschade här,dom lyckades asa med sig en vägskylt hit.Påminner om en svunnen tid.

Jag och Lina gick till vallås för att hämta bilen.Stötte på en gammal klasskompis till Lina och hon bjöd in oss på fika.Hon hade två sjukt söta franska bulldogar.

Idag är det nya tag.Har gått en runda,städat och ska nu åka och handla.Ikväll ska vi hooka upp med Johanna på en öl eller två..

Skille har knappt käkat någonting sen vi kom hem från Hultsfred.Jag funderar på att muta honom med lite blötis idag.Tråkmånsen har mig lindad runt sitt lillfinger.

Jag har inte laddat upp Linas hultanbilder än,bara mina.Men så fort jag har gjort det så kör vi bildmaraton.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: