JennyD

Man måste härma dom som orkar

Kategori: Allmänt

Lördagkväll.Jag behöver väl knappast informera om vad jag ska hitta på.Har inte hunnit vila efter jobbet heller.Jag önskar mig en normalLagomMysPysChillandRelaxed-fylla.Det hade suttit som en smäck.
Till kvällsmat blir det kalla hamburgare.Jorå,det är faktiskt gott.Alla 80-tals barn som brukade ha med det på utflykterna i skolan vet vad jag snackar om.

Lever fortfarande på förra veckans konsert..

Stockholm-Jonathan Johansson

Stockholm lyrics.

Text: Jonathan Johansson

Du ringer sent
och säger din lägenhet
kommer lossna ifrån huset
krossas emot gatan
man måste bära
sin sorg i armarna
man måste härma dom
som orkar
dom som fortsätter ändå

Ingen annan skulle förstå och ingen annan skulle gå
en meter för mig jag behöver dig

Du säger kom och ta mig
någon annanstans
alla väggar kryper närmare
och närmare och du vet
man måste bära
en rymd på axlarna
man måste härma dom som vaknar
och vet vad dom vill ha


Ingen annan skulle förstå och ingen annan skulle gå
en meter för mig jag behöver dig

Och i natt, du måste tvinga mig ut
jag ska bara följa med
jag behöver dig
och i natt, jag orkar inte va rädd mer
du måste ta mig någon annanstans
hör du mig


Du sa kom, du måste tvinga mig ut
låt mig bara följa med
jag behöver dig
du sa kom, jag orkar inte va rädd mer
snälla ta mig någon annanstans
hör du mig




Kommentarer


Kommentera inlägget här: