JennyD

Hair-don´t

Kategori: Allmänt

Jag är så onöjd med mitt hår nu.Det känns liksom inte som jag.Finns inget mer att göra än att bara vänta på att det ska växa ut.Och aldrig klippa i det igen!någonsin.punkt slut.
Ringde till mamma och sa att jag var ful.Hon sa att jag aldrig kan bli ful.Det kändes skönt men det är ju ändå en sån sak hon måste säga.Hon är ju inte direkt objektiv,menar jag.

Käkar Ahlgrens bilar lakrits just nu.Jättegoda,dom ljusa är bäst.

Kan det inte ta och bli Lördag snart!Är så sugen på att hänga med brudarna och festa till det litegrann.

Shannyn Sossamon fixar det här med knäppa frisyrer och korta konstiga luggar..


men jag är inte Shannyn Sossamon...

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Fast lika snygg är du!

    2010-03-12 | 16:21:23
  • Anonym säger:

    Du är så snäll och gullig!Men du är inte heller objektiv ;)

    2010-03-12 | 16:54:37

Kommentera inlägget här: