JennyD

Klant

Kategori: Allmänt

Jag har sytt!fem stygn.Klantade till mig på jobbet idag.Lite svårt att förklara men jag skulle liksom rensa i en container,slant och stötte underarmen mot ett vasst material.Svimmade nästan,det såg rätt äckligt ut.Som tur var så var det bara jag och Viktor kvar.Han körde mig till akuten.Har ju aldrig sytt och varit lite nyfiken.Men det här var ju mest onödigt och småklantigt.

På Fredag är det firmafest!jag och Viktor är ju egentligen lediga men tydligen börjar festandet redan under dagen.Ska på studiebesök på en fabrik i båstad.Sen ska vi grilla och dricka glada drycker på gården utanför företaget.Ska bli så förbannat kul.Om jag bara lyckas överleva tills dess.Peppar,peppar!

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Usch, låter inte kul. Gjorde det ont att sy?

    Ha det så kul på firmafesten! Jag spenderar helgen på landet och leker händig :)

    Kram

    2010-06-16 | 21:40:26
  • Malla säger:

    Fy då, ja det kan gå illa när man är i sådana continrar, hoppas inte det gör allt för ont, o att det går över snabbt. Är du sjukskriven nu då?!



    Kramis

    2010-06-16 | 22:40:55
  • Juliette säger:

    Det va ju inte bra! Tur du hade Viktor som kunde köra dig! Låter ju superkul med firmafest! =) kram

    2010-06-17 | 10:58:50
  • Jenny säger:

    Nä,det gjorde inte on t att sy,dom bedövade innan.Är inte sjukskriven´det ömmade lite idag men är inte så farligt.

    Yes ska bli kul med firmafest!!

    2010-06-17 | 21:16:29

Kommentera inlägget här: