JennyD

Datorn är död

Kategori: Allmänt

Jag har ett fullkomligt legitimt skäl för att jag inte har uppdaterat.Min dator har dött.Han var en kämpare in i det sista.Fan vad det är jobbigt att vara utan den.Inte för facebook,bloggar eller ens internet.Men min musik.Herregud,jag dör!
Är hos Viktor för tillfället.Han ska hjälpa mig hitta en ny.Kan ju inte riktigt sånt där och den ska ju helst vara både billig och bra.

Var ute och gick en sväng för första gången på säkert 4 veckor.Har varit mest festande och slappande.Det får det bli ändring på!
Är livsfarligt att deka ner sig framför tv:n när man är arbetslös.Helt plötsligt gör man inget annat och är asdeppig.Näe,jag fortsätter hellre att låtsas vara glad lite till.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Nej, så trist...Du hade gärna fått min gamla laptop om den bara hade funkat. Hoppas du hittar nån nu på rean.

    Kram

    2010-01-12 | 17:03:14

Kommentera inlägget här: