JennyD

Tja

Kategori: Allmänt

Ny vecka,med nya utmaningar...typ.
Lördagen var supermysig.Smörgåstårta och tårta hos mamma och pappa.Sen åt vi på Wild west på kvällen.Jag åt kycklingvingar.Ska slänga upp lite bilder sen hade jag tänkt.

Träffade på Johanna på Morfars,längesen man såg henne!Hon bor i Göteborg nu.

Träffade också på en annan person från "back in the days".Vill inte nämna namnet för vi har haft ett lite turbulent förflutet.Fick sagt en del saker som jag har gått och burit på,kändes skönt.Ibland är man inte arg på personer,man är bara färdig med dom.Och jag är så jävla trött på att alltid vara trevlig.Man kan inte bete sig som han gjorde och tro att allt är okej.Jag kan hälsa och småprata lite liksom.Men vi är inte vänner längre.
Ojdå,där var jag kanske lite för personlig.Jag tar väl bort det här inlägget om jag ångrar mig ;)

Nä,nu ska jag göra tomatsoppa och scones.Sug på den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: