JennyD

Stressad

Kategori: Allmänt

Stress!jobbade till 18.30,sen åkte vi till vallås.Min kära mor blev så förskräckt att vi bara åt makaroner o ketchup till kvällsmat förra veckan att hon hade gjort(håll i er) chili con carne,köttfärsås,köttbullar och biffar till oss.
Ja,jag vet att jag är 29 och borde kunna laga min egen mat.Det kan jag också,jag orkar bara inte ta i från tårna när man har jobbat 11 timmar och är hungrig som ett as.Jag tänker absolut inte tacka nej om min mor gör mat till mig.Vet ni hur goda köttbullarna är eller?!
Sen åkte vi och handlade godis för ikväll ska vi på bio."The Imaginarium of Dr Parnassus".Heath Ledgers sista film.Tror den kommer vara helt fantastisk.Terry Gilliam har regisserat och Johnny Depp är ju med.Kan liksom inte bli så mycket bättre.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Åh, så gullig hon är! Mammor är bäst :)

    Var filmen bra?

    2010-04-27 | 21:25:48
  • Jenny säger:

    Ja.Både filmen och mamma är fantastiska :)

    2010-04-28 | 06:13:33

Kommentera inlägget här: