JennyD

Jenny+Lina=proffs

Kategori: Allmänt

Han var ju en hyvens kille den där Samuel(jobbcoachen).Och han tyckte att 28 år var en perfekt ålder att börja plugga,där ser man.Vet ju fortfarande inte exakt vad jag vill göra men jag är absolut trött på att ha jobb i omgångar som inte leder nånvart och jag känner mig definitivt flyttbar,ett miljöombyte hade nog gjort mig väl.Vi får väl  se vad som händer.
Min mamma är ju bara bäst,hon har fört över pengar till mitt konto och vad står det? jo,"överföring till leg".Hon vet väl att det inte blir gjort annars.
Idag var det faktiskt kul att jobba,förutom några mindre utbrott när det sket sig.Jag och Lina slog nog något slags personligt rekord,spolade över 14000 meter list.Kanske inte säger er något.Men det är jävligt mycket!
Måste nästan firas,men inte idag,nu ska jag lägga mig.

Kommentarer

  • Malla säger:

    grattis till rekordet. :-)

    2009-01-09 | 16:15:40
  • Juliette säger:

    Det låter ju jäkligt mycket så det måste ju vara bra! ;) Grattis! :)

    2009-01-11 | 13:10:07

Kommentera inlägget här: