JennyD

Much too much

Kategori: Allmänt

Det blir lite stressigt idag känns det som.Ska träffa den där jobbcoachen 11.30.Har fått ett häfte som jag måste fylla i innan.Jag gjorde faktiskt ett tappert försök igår,men det gick sådär.
Var segt att jobba igår.Då fick vi ändå va på list både jag och Lina.Det kan vara rätt roligt ibland men igår krånglade det direkt från början.I sådana situationer är mitt tålamod noll.Jag kanske inte ska nämna det för jobbcoachen.
Imorgon är det tänkt att jag ska skaffa mitt pass.Det beror på när Daddy Cool slutar.Han måste intyga att jag är jag.Ska bli skönt när det här veckan är slut.

Trodde den skulle synas på den här bilden,min elvis-läpp.Har en tendens att göra en sån på kort.Och det ska undvikas till varje pris på det nya passet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: