JennyD

Lite helg och lite annat

Kategori: Allmänt

Har nyss sovit i två timmar.Känner mig helt slut.Hoppas att det är helgen som fortfarande sitter i,så jag inte håller på att bli sjuk eller nått.Man hade ju kunnat börja packa men vem orkar det?
Var i Ullared en snabbis idag men köpte inget direkt.Mascara och något solskydds-shit.
Mitt Maestro-kort har inte funkat på hela helgen och funkade inte idag heller när jag testade,fick panik och gjorde en stor grej av det inne på banken att jag minsann måste ha ett nytt innan onsdag för jag ska iväg o allt det där.Hon bara putsade lite på chippet så funkade det.Pinsamt.Har ju alltid trott att det är magnetremsan man ska greja med.Man lär sig något nytt varje dag.

Mamma,Pappa,Ärtsoppa och punsch.

Kollar på melodifestivalen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: