JennyD

Rethosta och lyxproblem

Kategori: Allmänt

Jävla skit-rethosta,somnade efter 03.00 inatt,nu är jag helt slut efter en dags vandring i Ullared.Men det var lugnt och knappt något folk.Köpte inget av värde direkt,lite praktiska grejer bara.Såg Morgan iallafall.Bara en sån sak.

Fick iallafall mammas sista hostmedecin.Och ja den är receptbelagd så inatt tänker jag sova!

Har ett litet dilemma.Beställde en klänning som jag hade tänkt ha på nyårsafton på tradera.Den var jättesnygg och passade perfekt men den kändes liksom inte riktig nyår när jag provade den.Är sugen på något rejält glittrigt och glammigt.Paljett-fyndet jag secondhand shoppade är upplagt och klart,men det är liksom lite kort,mer som en lång topp.Skitsnygg,men jag vill ha klänning.I-landsproblem så det skriker om det.Skärpning!Nu ska jag gå och däcka.Gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: