JennyD

Jag repeterar:K*K A-kassa!

Kategori: Allmänt

Fick ett inbetalningskort till idag.trehundra spänn ytterligare i avgift.Förra veckan fick jag 6800 i utbetalning,detta avser tre veckor,i fack-avgift har jag betalat 807 spänn!
Jag har aldrig så länge jag har haft ett jobb beklagat mig över höjda fack-avgifter och liknande.Har man ut typ 14000 i månaden och liknande så har man råd med att va med i facket.Men det här är vansinne.Jag börjar föstå att folk har skulder,hade man haft familj hade det ju inte funkat överhuvudtaget.
Sitter och vänder på kronorna och inser att jag får skjuta upp tandläkar-tiden om jag ska kunna klippa mig den här månaden som jag hade tänkt.
Fan ska bara dra iväg på festival och glömma all skit.Det får komma ikapp på måndag.Tur att man betalade biljetten för semesterpengarna från National för längesen,annars hade man fått stanna hemma.

Nu röstar vi RÖTT i nästa val,okej!Tänk på er nästa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: