JennyD

Då var det slut för den här gången

Kategori: Allmänt

Ännu en julafton till ända.Sitter hemma på fiskaregatan alldeles ensam.(Skalken är ju här också).Fast här har jag ju inte vart hela dan såklart.Vaknade på vallås.Sen kom Katharina,Niclas,Olivia och Felicia.Lagom till Kalle Anka dök ju också Stina,Kenneth,Lina och Emil upp.Fikade och delade ut lite julklappar sen åkte vi till farmor och farfar.
Kunde inte låta bli att göra slingor igår förresten,så nu har jag typ gul-orange-grått hår.Men det är ändå typ blont och det är väl tydligen det jag tycker att jag ska ha.
På vägen hem från farmor skulle Viktor stanna på Statoil och köpa chips.Så kommer han ut med en korv och bröd i ena näven och chips i den andra.Det är nog bara min lillebror som klarar av att äta korv kl 22.30 efter en hel dags frossande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: